۱۳۸۸ شهریور ۱۶, دوشنبه

شعر طنز محمدرضا عالی پیام درباره احمدی نژاد




پایینی: یه مرغ دارم روزی یه تخ می کنه
بالایی: چرا چن تا؟

نعمت خداداده
مـُردم از روی ترش روی خدا داده ی تو
اخم ما بین دو ابروی خدا داده ی تو

دائماً نعره زنی ، عربده و داد و هوار گوش ما کر ز بلن گوی خداداده ی تو

وه چه بی بویی و بی خاصیتی ، من چه کنم هیکل گنده ی بی بوی خدا داده ی تو

گر چه دستت شده رو ، باز هم از رو نروی سنگ پا هست مگر روی خدا داده ی تو

ملتی بر سر انگشت تو بازیچه شده مرحبا بر برو بازوی خداداده ی تو

پا نهاده به سر گرده ی ما می تازی به گمانت همه یابوی خداداده ی تو

آن همه وعده وعیدات چه شد خالی بند وعده سر خرمن لولوی خداداده ی تو

لنگ انداخته جادوی شیاطین رجیم پیش آن فتنه و جادوی خدا داده ی تو

ترسم از آن که دهد کار به دستم روزی ذات بد طینت و کرموی خداداده ی تو

تو برو آن ور جو ، من بروم این ور جو نرود آب من از جوی خدا داده ی تو

گر چه ما هالوی دهریم ، ولی ایوالله به سر و هیکل هالوی خدا داده ی تو

منبع: وبلاگ محمدرضا عالی پیام

۱ نظر:

  1. تیغونک: بسیار زیبا بود و در تیغونک انتشار یافت
    http://yavarostvar.blogspot.com/2009/09/blog-post_4322.html

    پاسخحذف