۱۳۸۸ شهریور ۲۱, شنبه

اوج بی شرمی صدا و سیما در 20:30 امشب

امشب 21 شهریور ماه در 20:30 شاهد یک گزارش تکان دهنده بودیم که در آن به صورت مفصل به بررسی ادعاهای کروبی پرداخته شده بود و تمام ادعاهای او را کذب محض دانسته بودند و با الفاظ و ادبیات زشتی او و موسوی را خطاب قرار میدادند. البته پیش از این هم صدا و سیما به تخریب این شخصیتهاپرداخته بود اما این اولین بار است که صدا و سیما با این شدت و با این ادبیات به تخریب شخصیتهای اصلاح طلب انقلابی و مردمی میپرداخت.

۱۳ نظر:

  1. اوج بی شرمی صدا و سیما30سال است تکرارمیشود.اگرمیگفت کروبی راست میگوید من باورنمیکردم چون هرچه سیمای شیطان بگوید برعکس است یاورچپه.....

    پاسخحذف
  2. راستی تو دهنی بود به این اصلاح طلبای دروغ گو
    تهمت زدن راحته ولی ثابت کردنش سخته
    این هم از شیخ الخوارج

    پاسخحذف
  3. آقا محمد من خوشحالم که تو ضد اصلاح طلبهایی .خوشحالم از اینکه فکر میکنی حق با توئه .(که ما تو دهنی خوردیم)دعا میکنم تا آخر عمرت عقیدت محکم تر بشه تا در آن دنیا حقیقت مشخص بشه.هرچی تو بگی درسته.قبول.اصلا ناراحت نکن خودتو.

    پاسخحذف
  4. با توجه به اطلاعیه سه نفر از کمیته و همچنین شوهای تلویزیون ، کاملا معلوم است که کودتاچیان به دنبال دستگیری موسوی و کروبی هستند . برای اینکه ازین پس این دو عزیز و حتی خاتمی در آینده را از پشت میله های اوین نبینیم باید برخیزیم و برای روز قدس تبلیغ چه در اینترنت و چه در بیرون آن انجام دهیم . تا کودتاچیان به عقب بروند و بدانند که این افراد تنها نیستند .
    البته تا روز جمعه هم آزادی این افراد تضمین نیست . پس بهتر است هر چه زودتر به پا خیزیم

    پاسخحذف
  5. کجایش را دیده اید!!!!!!!!
    وقتی شیخ ساده لوح اصلاحات، به همراه آن چیز بزرگ،‌ و دوست من کنت مولایش (ممل تمدن) دستگیر شدند و در چنگال شاهیت عدالت گرفتار شدند و اعترافاتشان پخش شد، آن وقت بیایید، سر و صدا راه بیندازید!
    البته آن روز دیر نیست!
    حیثیت نظام را به بازی گرفته اند!
    خیلی احمقانه است!

    پاسخحذف
  6. فرض کنیم که خامنه‌ای و دار و دسته اش همین فردا صبح بروند کنار؛ میدان را به کروبی و خاتمی و امثال ایشان بدهند. چه اتفاقی می‌افتد؟ همان چیزی که از ۱۳۵۷ تا ۱۳۶۸ بود.
    حال فرض کنیم که کلا این رژیم سرنگون شود. چه اتفاقی می‌افتد؟ چه کسی‌ فردا صبح بر مسند قدرت تکیه میزند؟
    در کشوری که "خائن" فراوان دارد، و مردم دروغ می‌گویند و به حقوق یکدیگر تجاوز میکنند، نمی‌توان انتظار حاکم عادل داشت. کورش ۲۵۰۰ سال پیش برای ایران دعا کرد و ۳ چیز را آفت ایران دانست: ۱) دشمن ۲) خشکسالی ۳) "دروغ"
    "دروغ" و خیانت نه در جمهوری اسلامی، نه در استبداد پهلوی، نه در قجر و پیش از آن‌، که از هزاران سال پیش در این سرزمین نهادینه شده. بر مردمی با فراوانی دروغگو و خائن انتظار "حاکم صالح" اندیشه‌ای دست نیافتنی است.

    پاسخحذف
  7. با اینکه ضد افکار اصلاح طلبانم ولی این قول را به شما میدهم که نه موسوی دستگیر و مجازات میشود و نه خاتمی و علاقه ای هم به آن ندارم

    فقط همین نصیحت را به شما بکنم، برای کسی بمیرید که لااقل برای شما تب کند....

    پاسخحذف
  8. ضرغامی این روزها گه گیجه سبز گرفته. این کسشعرها هم دستپخت دفتر آقای خامنه ای. مرجع شده یک شبه اکسفوردی است کهبعضا حتی بصورت آماده پخش از دفتر پادشاهی ایشان برای حوزه سیاسی صداوسیما آورده میشود و کارکنان این مجموعه بجز عده ای خایه مال اصیل بیسواد مثل رنجبران و نجف زاده و...اصولا نقشی در این ستمگری ها ندارند. کافیست بدانید که در صندوق سیار صداوسیما آرای احمدی نژاد کمتر از نصف آرای مهندس موسوی بوده(با توجه به اینکه روز تعطیل مذکور عمده کارشناسان فرهیخته در اداره نبوده اند)

    پاسخحذف
  9. خداوند وعده حق به نابودی باطل است... نسل جوان امروز به چشمان خود ذلت احمدی نژاد و خامنه ای را با این همه خیانتی که به مردم و کشور کردند خواهند دید.. تائید و تکذیب آقایان اهمیتی ندارد... نیروهایی که ما در خیابان با چشمان خود دیدیم و لمس کردیم هر کاری می کنند.. هر کاری... مهم همین است و بس... حتی اگر خود کروبی بیایید و تکذیب کند...

    پاسخحذف
  10. شخص آقای خامنه ای هم به فجایع کهریزک اذعان داشته اند از کمیته سه نفره درخواست میکنیم بااین شخص برخورد قاطع داشته باشن

    پاسخحذف
  11. az in agha mohammad ke mikhad nasihat kone bayad porsid akhe to khodet sange kio be sine mizani oon khameneie cholaghe ghatele koodetachie bi aberoo ya oon ahmadi nejade doorooghgooye khaenen tarsoo???

    پاسخحذف
  12. وقتی حجم بالای این نوع اخبار را در کشور میشنوم و بعد ، نظرات موافق و مخالف تأسف بارتر از خود این اخبارها را در ذیل می خوانم ، حال بدی پیدا می کنم از اینکه خدایا چه شده است ما را این چه کینه ای است با این ملت ریشه دار ، ما تاوان کدامین گناهان ناکرده را می دهیم ، چرا برای بدست آوردن هر چیزی در این کشور می بایست هزینه های چندین برابری پرداخت ، ای همنوع ای هم میهن ای کسانی که در کشوری غریب وقتی تنها به یک همزبان می رسی گویی عزیزترین برادرت را بعد از سالها یافته ای ، او را در آغوش می کشی و بوسه ها بر گونه هایش می نشانی و اشک شوق برای یافتن تنها یک همزبان ، امانت نمی دهد ، نه از آن دینش نه آئین اش را می پرسی فقط اگر بدانی که او یا حتی اجداد او سالها پیش در خاک پاک ایران می زیسته حاضر می شوی به هرگونه همزیستی با او ، امّا چرا در کشور خودمان نمی توانیم همدیگر را برتابیم و در کنارهم به ایده های هم احترام بگذاریم و همدیگر را به آغوش کشیم و یکدیگر را به صرف گفتن کلامی مخالف با ما به تهمت و افترا بیگانه و بیگانه پرست نخوانیم ، من نمی خواهم سخنم را به درازا کشم چرا که کلام بلند اثر کوتاه و اندکی خواهد داشت .
    پس ای هموطن نگذاریم عده ای برای منافع کوتاه مدت دنیایی خویش ما و نسلهای آتی ملت ایران را به جان یکدیگر اندازند .... تاریخ کشورمان را بخوانید ، البته نه تاریخ نوشته های درباریان را بلکه خون نوشته های تاریخ را بخوانید و ببینید که چگونه در هر سی سال یکبار کنتور تاریخی کشور ما را صفر می کنند و حقایق و وقایع تاریخ را مخدوش می کنند که نکند ما بفهمیم که فجایع تلخ و مرگ آور امروز تکرار همان وقایعی است که همین چند سال پیش بر پدران و مادران و اقوام گذشته ما بارها و بارها رفته است .
    ای هموطن ، من شما را دعوت می کنم به دیدن مراسم تنفیذ آقای اوباما رئیس جمهور یک کشوری که منهم اعتقاد دارم بسیاری از اصول آنها باطل است و مراسم رئیس جمهور دهم کشور به اصطلاح اسلامیمان ایران را ........
    ای هموطن نگذاریم هر از چندی گروهی بیایند و با فریاد وا اسلاما ، شرف و ناموسمان را در بازارهای بیگانگان به حراج گذارند و کلام آخر اینکه نظامی که تحمل شنیدن صدای حتی افرادی که تا دیروز در سر یک سفره بودند را ندارد این نظام همانگونه ای که آقای سید میر حسین موسوی در مناظره اش با آقای احمدی نژاد گفت ، نظام سلطه و دیکتاتوری است . " الله اکبر الله اکبر الله اکبر " البته امیدوارم که دیدن این الله اکبر ها ذهن شما را دوباره به صحنه های کشت و کشتار و اعدام و قتل و غارت نبرد منظورم از آنها یادآوری حضور خدای بزرگ در همه صحنه هاست .

    پاسخحذف
  13. من که مدتیه اصلا رنگ ضرقامی tv رو ندیدم.
    شرم بر تو ضرقامی.

    پاسخحذف