۱۳۸۸ بهمن ۱, پنجشنبه

ببخشید من هنوز متوجه نشدم مناظره دیشب بین چه کسانی بود

اصولا مناظره یعنی جدال بین نظرهای مخالف هم (یعنی یک مخالف وضع موجود و یک موافق وضع موجود). اما مناظره دیشب در واقع گفتگوی بین موافق و موافق تر بود. تنها اختلاف این بود که یکی میگفت سران فتنه باید اعدام شوند و دیگری میگفت باید زندانی شوند.

در واقع صدا و سیما در برنامه رو به فردا به وسیله اعتباری که جنبش سبز برای این برنامه به وجود آورده بود سعی کردکه به همان جنبش سبز و جریان اصلاحات حمله کند که البته این امر به سود جنبش تمام شد. به قول معروف:"سپاس خدای را که دشمنان ما را از میان احمق ها برگزید." اگر مناظره ها به روال قبل صورت میگرفت ممکن بود بر جمعیت سبزها در راهپیمایی 22 بهمن تاثیر منفی بگذارد. اما باوضع موجود به یقین میتوان گفت جمعیت سبزها در 22 بهمن بسیار چشمگیرتر خواهد بود چون دیگر همه از اصلاح نظام قطع امید کردند.

در پایان این نکته را هم باید یادآور شد که اگر خاطرتان باشد در مناظره های قبل از انتخابات چون در بعضی از مناظره ها اسم ا.ن آورده شده بود صدا و سیما به او 20 دقیقه وقت اضافه داد که از خودش دفاع کند. اما حالا که مدام در صدا و سیما و جاهای دیگر دکتر اطاعت را مورد تخریب قرار میدهند چه طور وقت پاسخگویی به او نمی دهند؟ چه طور وقتی که خودش در برنامه حضور داشتهیچ کس توانایی پاسخگویی به صحبتهایش را نداشت؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر